23 Temmuz 2014 Çarşamba

AYŞE KULİN&HAYAL

    En sevdiğin yazar kim diye sorsanız hiç düşünmeden AYŞE KULİN derim.Yıllardır kitaplarını piyasaya çıktığı gibi alırım. Okurken okuyasım gelir,bitecek diye de ödüm patlar.
    Neden Ayşe Kulin derseniz eğer, akıcı dili ile, gerçek hikayeleri ve içtenliği ile sizi kitabın içine hapseder, olayları yaşatır ve yıllar geçse bile etkisinden kurtulamazsınız. Okurken; bazen hıçkırarak ağlar , bazen kahkahalarla gülersiniz.
    70 yaşlarında olup da yaşını saklamayan,UMUT ve VEDA'da  dedesinin , HAYAT ve HÜZÜN'de zorlu yaşamını gözler önüne seren, mütevazi , iyi kalpli , hiç yorulmadan çalışan ve araştıran bu güzel kadını sevmemek mümkün değil.
    Son kitabı HAYAL ile ,bu güne kadar yazdığı kitapların içinde geziniyor , kitaplarını nasıl yazdığını, zorluklara nasıl göğüs gerdiğini çok net bir şekilde anlıyor ve okuduğunuz kitapları tekrar okumak istiyorsunuz.
    Kitabın tek sıkıntısı var oda bana mı denk geldi bilmiyorum ama kitap okurken sayfaları dağıldı:(Diğer kitapları yıllardır sapasağlam dururken sanki korsan kitapmış gibi dağılması çok ilginç ama olsun yapraklarını seve seve okudum. En güzel tarafı da kitaplarında resim kullanması.
      Tatilde, yolculukta, evde ya da başka bir yerde kendinize bir dost arıyorsanız hemen HAYAL'İ tavsiye ediyorum. Zaten okuyunca diğerlerini de okumak isteyeceksiniz .Benim gibi keyifle okumanızı diliyorum...
      Sevgiyle kalın...

1 yorum: