4 Ağustos 2014 Pazartesi

Göz Kapağınızı Arı Sokarsa...

     Aman Allahım gözüm!!! Dedim ve gözlüğü fırlattım eve koşmaya başladım. Kucağımda Azra yanımda Rüzgar var. Oğlum hemen gözlüklerimi kaptı peşimden geldi. Eşim , görümcem ve kayınvalidem başımda , benim gözüm yanmakta... 
     Gelelim arı sokmasına ne iyi gelir. Sitedekiler duyunca tabi herkesin bir fikri var. Hepsini uygulamaya başladık. Yanmış kibrit çöpü sürdük,sarimsak bastık, buz koyduk, felsefen otu bastık ve ardından neyin iyi geldiğini çözemedik. Bir de sistral krem sürdük. Çok fazla şişmedi , şükür çünkü akşam geniş aile olarak Gelibolu Kavak köyünde yemek düzenlenmişti. En önemlisi de 7. Evlilik yıldönümümüzde gözümü arı soktu :( Neyse gecemiz çok güzel geçti. Gözümü kimse anlamadı.
     Ertesi günün sabahı gözümün biri açıldı. Diğeri yumuk yumuk kapandı. Güler misin ağlar mısın ? Çocuklar anne gözüne ne oldu diye soruyorlar, ben tek gözlü canavar oldum, ağrı da başladı. Zaten İstanbul 'a gidecektik, yola çıktık hemen. Göz hastanesine gittik, bayramın 3. Günü acilde soluğu aldık. İğne yedim, ilaç ve göz damlası verdi. Gözüm ancak ertesi gün açıldı. Sakın korkmayın 3 günde göz kendine geliyor ama istirahat etmez benim gibi gezerseniz kara gözlükleri her daim takmak zorundasınız. Gözümü görenler bir daha bakıyorlar. E kim bilsin arı soktuğunu, vah vah kocası bir yumruk savurmuş , o da kendini alış verişe vurmuş diye acıyorlar. Kadına şiddete hayır kampanya resimleri gibiydim. Şimdi çok iyiyim. Size tavsiyem her bulduğunuzu sürmek yerine hemen bir doktora görünün, benim gibi şişmeyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder