5 Mayıs 2015 Salı

MAYIS AYINDA NE YAPILIR?

      Durdum durdum yazmadım, bir yazma isteği geldi ki tutamıyorum kendimi. Sanırım bahar geldi sonunda.
      Atın kendinizi dışarı, ne duruyorsunuz evde! Giyinin rengarenk giysileri, koşun, eğlenin, kaçırmayın güzel havaları, baharın sınırlı günlerini.
      Okula çocuklarla normal yürürken, baktım zıplaya zıplaya gülerek gidiyoruz. Insanlar bakıyor, baksınlar , çok da umurumuzda, biz mutluyuz ya...
      Melankolik takıldım bir ara, kış ile gelmeyen bahar arasında sıkışıp kalanlardanım aslında. Yine mi yağmur, bulutlu hava, ne giysem acaba? Çocuklar bile bıkmışken uzun kış günlerinden, en sonunda beklenen güneşli günler geldi.
      Kısa bir tatil ardından (Kapadokya) -en kısa sürede yazacağım- enerjim yerine geldi. Yazasım var, okuyasım var, gezesim giyinesim var, piknik yapasım, mangal yapasım var. Öğrencilerimi özlemişim, ders yapasım, sınav yapasım var:)
      Bangır bangır müzik dinliyorum Gülben'in şarkısında dediği gibi. Oh mis gibi havada termosta Çay içesim var. Ne güzel yaşamak, sağlıklı olmak...
      Eski dostları arayıp dakikalarca konuşasım var. Yirmi dört saat yetmiyor ki!
      Kısacası Mayıs ayından Haziran'a geçmeyesim var benim. Iyi değerlendirelim Mayıs ayının her gününü, her dakikasını çünkü yapacak çok şey var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder